かぐれ kagure

先日表参道、丸の内のかぐれでの川井有紗展無事に終了しました。
最終日には似顔絵制作会を表参道店でさせてもらい、短い告知期間にも関わらず、たくさんの人が来てくれて満たされました。
期間中ずっとお世話になったディレクターのあつこさん、一緒になって展示をつくってくれたスタッフの皆さん、来てくれた全ての人に感謝でいっぱいです。こんなに満たされた時間はなかなかないと思う。本当にありがとうございます。

We were in TOKYO “KAGURE” for my wife’s exhibition and my drawing portrait event. In spite of the short notice period, many persons came and were filled on the final day. Everyone were together and built exhibition, and all the people that came are full by gratitude. I think that there is no time filled like this very much. Thank you very much.

かぐれ表参道にて

急遽、19日、東京・表参道かぐれの川井有紗・有るがままのアクセサリー展会場にて、似顔絵制作会、開催させてもらうことになりました!
声をかけてくれたあつこさん、本当にありがとうございます。
当日はかぐれのお店いっぱいに、笑顔が広がるように似顔絵を描きたいと思います。
東京や関東におられる方はぜひご参加ください。

http://www.ur-blog.jp/kagure/omotesandou/213114/

 

 

森、道、市場2013

2日間参加してきました。参加しているアーティストも豪華。自分自身、楽しめたイベントです。
一日目はあいにくの天気でしたが、2日合わせて100人を越える人が来てくれて、満たされました。もちろん全員描くことはできなかったので後日送ることに。こういう機会がある度に、似顔絵で繋がれる喜びを何度でも感じます。
今回見てもらった人たちの、似顔絵のイメージを少しでも変えることができていたら嬉しいです。本当、来てくれてありがとうございます。

I participated “Mori,Michi,Market” for two days. Although 1 day was an unlucky weather, those who will exceed 100 persons in all for two days came, and were filled ! Whenever there are such opportunities,I felt the joy connected in a portrait, any number of times. I am glad if I can change portrait’s image of the people. true — coming — thank you.

acht8

先日acht8さんでの約1週間の展示が無事に終わりました。
初めての個展、ギャラリーでのイベントでしたが、想像していたよりもずっとたくさんの方が来てくれて、似顔絵イベントも4日とも満席で、(35組95名様)本当にうれしい展示になりました。
お世話になったacht8さん家族、わざわざ遠くから参加してくれた方々、本当にありがとうございました。僕にとって新しい一歩です。

The exhibition for about one week at acht8 finished.
Although it was an event in the first solo exhibition and the gallery, many people came all the time and the portrait event also became full(95 people I have drawn), that was really delightful exhibition for me.
Thank you very much for acht8 family, and people which participated from a distance. It is a new one step for me.